پیش بینی فروش

  • يکشنبه 27 اسفند 1402
  • 114
  • 2
  • 0.0
توضیحات دوره

پیش ­بینی فروش تقریبا برای هر کسب و کاری ضروری است چرا که بر آماده سازی فروش، برنامه ریزی ­های مالی، بودجه بندی، برنام ­ریزی­ های عملیاتی و برنامه ریزی بازاریابی تاثیر می گذارد. از آنجایی که پیش بینی ­های فروش تاثیرات بلند مدتی دارند، صحت هر چه بیشتر اطلاعات پیش بینی امری حیاتی است. در این دوره، درو بوید، استاد بازاریابی و فروش، فرایند گام به گامی برای ایجاد و مدیریت موثر پیش ­بینی ­های فروش به اشتراک می ­گذارد.  وی چگونگی تعریف بخش مورد نظرتان در بازار، ایجاد فرایندهای مناسب، انتخاب تکنیک ­های پیش ­بینی مناسب و گردآوری داده را نشان­تان می­دهد. علاوه بر این، چگونگیِ استفاده از هر دو روش پیش ­بینی کمّی و کیفی را مشخص می­ سازد.

مباحث عبارتند از: 

  • درک فرایند پیش ­بینی فروش؛
  • تعریف بخش مورد نظرتان در بازار؛
  • درک پویائی ­های بازار؛
  • انتخاب تکنیکی برای پیش­ بینی؛
  • استفاده از پیش ­بینی کمّی؛
  • درک میانگین­ های متحرک؛
  • استفاده از پیش­ بینی کیفی؛
  • استفاده از برآوردهایی از جانب مشتری­ ها، نمایندگان فروش و توزیع ­کنندگان؛
  • استفاده از گروهی از متخصصان.

 

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • چه چیز لازم است پیش از تماشای این دوره بدانید؟

  • چگونه از فایل های تمرین استفاده کنید؟

  • پیش بینی فروش چیست؟

  • چرا پیش بینی فروش مهم است؟

  • فرآیند پیش بینی فروش را درک کنید

  • طبقه بندی بازار خود را مشخص کنید

  • پویایی های بازار را درک کنید

  • یک روش پیش بینی انتخاب کنید

  • داده ها را جمع آوری کنید

  • درک روش های سرمایه گذاری مجدد

  • نقاط میانگین متحرک را درک کنید

  • درک تسویه حساب

  • از برآوردها برای مشتریان استفاده کنید

  • از برآوردهای نمایندگان فروش و توزیع کنندگان استفاده کنید

  • از یک پنل متخصصان استفاده کنید

  • گام های بعدی

دیدگاه کاربران (0)
125٬000تومان
  • 17ویدیو
  • 0فایل
  • 46دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس درو بوید
  • تعداد درس‌ها 6 درس
  • زمان دوره 46 دقیقه
  • سطح دوره متوسط