اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش

11
درس
18
فایل
63
دقیقه
66000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
1:47 - 8.1 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

نقش روانشناسی در فروش

play_arrow
هشت مفهوم کلیدی در روانشناسی فروش
5:25 - 24.9 مگابایت
play_arrow
تاثیر مفاهیم روانشناسی روی فروش
3:01 - 13.6 مگابایت

مشتری یابی

play_arrow
چرا باید مشتری بخواهد با شما دیدار کند؟
3:34 - 16.1 مگابایت

ملاقات اولیه

play_arrow
هدف تان از دیدار اول چیست؟
3:16 - 14.7 مگابایت
play_arrow
تاثیر اول
3:05 - 14.3 مگابایت

سنجش صلاحیت مشتری

play_arrow
ویژگی های یک مشتری ایده آل
4:01 - 18.1 مگابایت

معرفی محصول

play_arrow
اهمیت معرفی موثر محصول
3:30 - 16.1 مگابایت
play_arrow
قانون گزینه ها
4:14 - 19.2 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

پاسخ به ایرادات مشتری

play_arrow
واکنش های مشتری را پیش بینی کنید
2:55 - 13.1 مگابایت
play_arrow
در برابر ایرادات موضع نگیرید بلکه آن ها را در آغوش بگیرید
3:28 - 16 مگابایت

مذاکره

play_arrow
معادله ارزش
4:03 - 18.3 مگابایت
play_arrow
اهمیت روابط در مذاکره
3:16 - 15 مگابایت
play_arrow
اصل تقابل در مذاکره
3:29 - 16.2 مگابایت

نهایی سازی فروش

play_arrow
همه چیز با دست دادن شروع می شود
3:45 - 16.9 مگابایت

ارجاعات (توصیه به دیگر مشتریان)

play_arrow
بدون درخواست، فروشی اتفاق نمی افتد
3:42 - 17 مگابایت
play_arrow
بهترین زمان برای درخواست
3:34 - 16.2 مگابایت

خلاصه

play_arrow
این سه نکته را فراموش نکنید
2:07 - 9.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

به نظر شما معنی ترغیب چیست؟

بیشتر مردم آن را این گونه تعریف می‌کنند: به عوض کردن ذهنیت مردم ترغیب گفته می‌شود.

مثلا وقتی از فرزند خود می‌خواهید اتاقش را تمیز کند، دوست دارید به شما بگوید ایده‌ی خوبیست، اجازه بده تا درباره‌ی آن فکر کنم؟ مسلماً خیر، شما می‌خواهید او حتماً اتاقش را تمیز کند.

ارسطو فیلسوف بزرگ یونانی بیش از 2300 سال پیش گفت:" ترغیب هنری است تا مردم را مجبور کنیم کاری را انجام دهند که در حالت عادی انجام نمی‌دهند."

 کاربرد ترغیب در فروش چیست؟

کارشناسی فروش یعنی مجاب کردن خریدار به اینکه کالا یا خدمات شما نیازهای او را برآورده می‌کند و ارزش پرداخت مبلغ درخواستی را دارد. شناسایی طرز فکر و رفتار مردم و مجاب کردن آن‌ها برای قبول درخواست‌تان باعث می‌شود که فروش خیلی خیلی راحت‌تر شود؛ این فایده‌ی ترغیب مشتری است.

برایان اِی هِرن بیش از 20 سال است که با کارشناسان فروش کار می‌کند و در این دوره‌ی فروش به روش ترغیب مشتری مفاهیم روانشناسی را به شما آموزش می‌دهد که در طول تمام فرآیند فروش به شما کمک می‌کند. این مفاهیم باعث می‌شوند مشتری احتمالی یا مشتری واقعی ارزش خدمات شما را بهتر درک کنند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که نباید در ترغیب افراط کرد، زیرا هدف از ترغیب دست کاری ذهن خریدار نیست و ما نمی‌خواهیم کالایی را به مردم بفروشیم که به کارشان نمی‌آید و به آن نیازی ندارند، بلکه منظور اینست که به مردم کمک کنیم تا نیازها و خواسته‌های خودشان را واضح‌تر ببینند و بعد به آنها توضیح می‌دهیم که کالا یا خدمات ما چگونه خواسته‌های آنان را برآورده می‌کند و روش‌های گفتاری بیان می‌شود که ده‌ها مطالعه‌ی کارشناسان موفقیت آنها را تضمین کرده است.

پس بنابراین ترغیب در فروش عوض کردن ذهن خریدار نیست بلکه عوض کردن رفتار اوست تا یک شرایط برد ـ برد برای خود و مشتری فراهم کنید.

اگر می‌خواهید با این مفاهیم آشنا شده و آن را در کسب و کار خود بکار بگیرید شما را به دیدن دوره "اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش" دعوت می‌کنیم.

در این ویدان یاد خواهید گرفت:

نقش روانشناسی در فروش

مشتری‌یابی

ملاقات اولیه

سنجش صلاحیت مشتری

معرفی محصول

پاسخ به ایرادات مشتری

مذاکره

نهایی سازی فروش

ارجاعات (توصیه به دیگر مشتریان)

اساتید دوره

برایان آهرن

بریان آهرن یک مربی تخصصی است. تخصص آهرن به کار بستنِ علم نفوذ در شرایط روزمره است. او مدیر عامل نفوذ در Influence PEOPLE است.
بریان مربی، سخنران کلیدی و مشاور است. تخصص او در کاربردِ علمِ نفوذ و متقاعدسازی در شرایط روزمره است. در سراسر دنیا، فقط 20 نفر دارای Cialdini Method Certified Trainer® (CMCT®) هستند و بریان یکی از این 20 نفر است. بریان تخصصِ روانشناسیِ متقاعدسازی را، به‌طور مستقیم، از دکتر رابرت بی. سیالدینی آموخت؛ او یکی از بزرگترین روانشناسان زنده‌ی دنیا، در حوزه‌ی علمِ متقاعدسازی اخلاقی، است. اشتیاقِ او مردم کمک می‌کند تا به موفقیت‌های حرفه‌ای بیشتری دست یابند و شادیِ شخصی بیشتری را تجربه کنند. او به مردم یاد می‌دهد که چگونه، به‌صورت اخلاقی و از طریق علمِ متقاعدسازی، مردم را متقاعد کنند.
بریان، با اخذِ درجه‌ی عالی، از دانشگاه میامی فارغ‌التحصیل شد، 30 سال در دنیای کسب‌وکار فعالیت کرده است و 20 سال به آموزش مردم پرداخته است. او، علاوه بر گواهی CMCT® ، گواهی‌های Chartered Property Casualty Underwriter (CPCU®) و Competent Toastmaster (CTM) را نیز دارد.
بریان نویسنده‌ای پرکار است. مردم 200 کشور مطالب وبلاگ او را می‌خوانند. Online Psychology Degree Guide، وبلاگِ او را در فهرستِ 30 وبلاگِ برتر رواشناسی، در سال 2012، قرار داد. نام و نقل‌قول‌های او در چندین کتاب ذکر شده است، از جمله، نفوذ: علم و روش، به 50 روشِ علمیِ ثابت‌شده برای متقاعدکننده بودن، BIG کوچک و معرفیِ متقاعدسازی: راهنمای عملی.

دوره های پیشنهادی

person
mail