دیجیتال مارکتینگ | مبانی شبکه های اجتماعی

  • سه شنبه 7 فروردين 1403
  • 125
  • 2
  • 0.0
توضیحات دوره

شبکه های اجتماعی، افراد را با هدف اشتراک گذاری محتوا و ایده ها مستقل از فاصله جغرافیایی به هم متصل می کنند. این یک فرصت بزرگ برای تمام برندهاست تا با افراد مختلف تعامل داشته و برای خود ترافیک جذب کنند.

در این ویدان با پتانسیل شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها و حضور قدرتمندتر برند با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی آشنا شوید. یکپارچه سازی بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی و اهمیت استفاده از این دو حوزه دیجیتال مارکتینگ در کنار هم را بیاموزید.

همچنین ارتباط کمپین های سوشال مدیا واهداف کسب و کار و سنجش عملکرد شبکه های اجتماعی به کمک شاخص های کلیدی عملکرد را خواهید دید.

هر روز شرکتهای بیشتری از دیجیتال مارکتینگ بهره می برند و افزایش مهارت در این حوزه رقابتی، برای داشتن یک مسیر شغلی موفق ضروری است.
این دوره آموزشی با هدف کمک به شما برای کسب مهارت در شاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، شبکه های اجتماعی، هزینه به ازای کلیک (PPC)، بهینه سازی تبدیل سایت، آنالیتیکس وب، بازاریابی محتوا، ایمیل و بازاریابی موبایلی طراحی شده است.

دیجیتال مارکتینگ یکی از سریع الرشدترین صنایع دنیاست و دریافت گواهی این دوره به شما کمک میکند ارزش خود را در بازار بالا برده و مهارتهای خود را افزایش دهید.

چه به دنبال مسیر شغلی تازه ای در دیجیتال مارکتینگ باشید یا صرفا بخواهید تقاضا برای خود را نزد کارفرمایان آتی افزایش دهید، این دوره شما رو برای رسیدن به هدف آماده می کند.

دوره مبانی شبکه های اجتماعی یکی 12 دوره از مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ می باشد.

درس های دوره
  • مقدمه ای بر شبکه های اجتماعی

  • ارتباطات مدرن

  • چشم انداز شبکه های اجتماعی

  • شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا

  • مدیریت و ارزیابی شهرت

  • مشارکت مشتری

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • اثر شبکه های اجتماعی روی اهداف کسب و کار

  • یکپارچه سازی بازاریابی شبکه های اجتماعی

  • کانال استراتژیک کسب و کار

  • کانال استراتژیک کسب و کار

  • تعریف مخاطب هدف

  • انواع محتوا برای پست گذاری و پروموشن

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • شبکه سازی اجتماعی

  • میکروبلاگینگ

  • اشتراک گذاری ویدیو

  • اشتراک گذاری تصاویر

  • خدمات دیگر

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • تاثیر روی اهداف کسب و کار

  • بافر

  • هوتسویت

  • سوشال استودیو

  • کوتاه کننده لینک

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • شاخص های کلیدی عملکرد

  • ابزارهای آنالیتیکس سوشال

  • نکات کلیدی

  • مقدمه

  • عوامل کلیدی تبلیغات اجتماعی

  • کمپین تبلیغاتی در لینکدین و فیسبوک

  • نکات کلیدی

دیدگاه کاربران (2)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    خوب و کاربردی بود

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    سلام دو تا از فایلاتون رو خریداری کردم ولی نمیدونم از کجا دانلود کنم

199٬000تومان
  • 37ویدیو
  • 0فایل
  • 148دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس پاول لوییس
  • تعداد درس‌ها 6 درس
  • زمان دوره 148 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی