اصول بازاریابی | توسعه ارزش پیشنهادی

  • دوشنبه 3 ارديبهشت 1403
  • 693
  • 6
  • 3.3
توضیحات دوره

"پیشنهاد ارزشی" چیست؟ چگونه یک "ارزش پیشنهادی" طراحی کنید؟ چگونه از رقبای خودتان متمایز باشید؟ چگونه توسط مشتریان انتخاب شوید؟

ارزش پیشنهادی به وضوح تعیین می کند چه عاملی پیشنهاد شما را منحصر به فرد ساخته و باعث ایجاد انگیزه برای خرید از شما و حفظ وفاداری مشتریان تان می شود.

پیشنهاد ارزشی، یکی از مهم ترین اجزای بازاریابی شما به شمار می رود. در این ویدان، به کریس گاوارد بپیوندید. او به این مسئله که چطور به "پیشنهاد ارزشی" بالا دست یابیم می پردازد. کریس ابتدا اهمیت"پیشنهاد ارزشی" را مورد بحث قرار می دهد و به شما کمک می کند تا انتظارات، ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات خود را تعیین کنید.

او همچنین با تعریف ویژگی های قابل لمس، اجزای لازم برای یک "پیشنهاد ارزشی" عالی و موثر را نمایش می دهد و مثال هایی را نشان می دهد از اینکه چطور از تاکتیک های مختلف برای رشد بازاریابی خود استفاده کنید.

به علاوه او به درک اهمیتِ قیمت، هزینه و قدرت پول می پردازد. در پایان این ویدان، شما چارچوبی برای ایجاد "پیشنهاد ارزشی" استثنایی خود خواهید داشت.

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • تعریف گزارۀ ارزش

  • اهمیت گزارۀ ارزش شما

  • درک فیلترهای شهودی بازدیدکننده­ های شما

  • ویژگی های محسوس

  • فواید نامحسوس

  • تاکتیک های فواید نامحسوس

  • منافع شخصی در مقابل منافع تجاری

  • هزینه مشاهدۀ شما

  • قیمت

  • هزینۀ ارسال

  • قدرت کلمۀ رایگان

  • مطالعۀ موردی

  • چارچوب گزارۀ ارزش

  • آزمایش گزارۀ ارزشتون

دیدگاه کاربران (2)
  • Hakim Mohsenpour جمعه 24 شهريور 1402

    این دوره ها قفل شدن؟ هیچ گونه امکانی برای دیدن یا شنیدن نداره!

    • ویدان
      ویدان چهار شنبه 19 مهر 1402

      سلام وقتتون بخیر هیچ دوره ای بر روی این شماره فعال نیست بررسی کنید با شماره دیگه ای وارد حساب کاربریتون نمیشد ؟

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    دوره عالی و جذابی بود تشکر از دکتر ربانی

رایگان
  • 15ویدیو
  • 0فایل
  • 36دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس کریس گاوارد
  • تعداد درس‌ها 5 درس
  • زمان دوره 36 دقیقه
  • سطح دوره متوسط