بازاریابی محتوا | وبلاگ‌های موفق

  • پنج شنبه 30 فروردين 1403
  • 139
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

در محیط پیچیده و شلوغ امروز بازاریابی وبلاگ‌نویسی به شما کمک می‌کند تا پیام و صدای کسب‌وکار خودتان را تقویت کنید. خریداران شما در دنیای چند کانالی و چند دستگاهی زندگی می‌کنند. نه‌تنها مشتریان شما به‌صورت آنلاین تحقیقات خودشان را انجام می‌دهند بلکه انتظار دارند محتوای آن‌ها شخصی‌سازی‌شده، آموزشی و مکالمه‌ای هم باشد.

وبلاگ‌نویسی راه بسیار خوبی برای ایجاد آن رابطه‌هاست. برند شما دیده می‌شود و هم‌زمان یک شخصیت انسانی و قابل‌دسترسی به برند می‌دهد.

دینا روثمن، نویسنده، سخنران و استراتژیست محتواست که در این ویدان می‌خواهد مبانی درست کردن یک وبلاگ کاری عالی را با شما به اشتراک بگذارد. او درباره‌ی اینکه چطور وبلاگ خودتان را طراحی کنید، مخاطب را درگیر کنید، محتوای وبلاگی درست کنید که تبدیل به مشتری شود و چطور وبلاگ خود را در چند کانال تبلیغ کنید، صحبت خواهد کرد.

وبلاگ نویسی نه‌تنها به شما کمک می‌کند که کسب‌وکار و صدای خودتان را توسعه بدهید بلکه کمک می‌کند در فضای کاری خود به یک رهبر متفکر قابل‌اعتماد تبدیل شوید.

در این ویدان خواهید آموخت: اهمیت وبلاگ نویسی در کسب‌وکار، طراحی وبلاگ، ساخت محتوای وبلاگ، تبلیغ و ارزیابی وبلاگ

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • اهمیت بلاگ نویسی در کسب و کار

  • فواید نوشتن

  • انتخاب پلتفرم مناسب

  • طراحی یک بلاگ ایده آل

  • تعیین میزان محتوا و ترکیب آن

  • جذب نویسنده از داخل شرکت یا خارج آن

  • نوشتن پست های بلاگ

  • انتخاب عکس های بلاگ

  • استفاده از وردپرس

  • تبلیغ بلاگ

  • استفاده از از تاثیرگذاران

  • ارزیابی و سنجش

  • قدم های بعدی

دیدگاه کاربران (0)
112٬000تومان
  • 14ویدیو
  • 0فایل
  • 66دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس دینا رثمن
  • تعداد درس‌ها 6 درس
  • زمان دوره 66 دقیقه
  • سطح دوره مناسب برای همه