گوش سپاری به مشتریان

  • جمعه 24 فروردين 1403
  • 123
  • 11
  • 5.0
توضیحات دوره

به آخرین باری که مجبور شدید با بخش خدمات مشتریان سروکله بزنید فکر کنید؛ این کار آدم را خسته می‌کند، این منشی شما را به آن مسئول معرفی می‌کند و از شما می‌خواهند همان مشکلاتی که برای 3 نفر قبلی توضیح دادید را دوباره بازگو کنید.

پس جای تعجب نیست که گفته می‌شود سالانه به خاطر خدمات مشتریان ضعیف کسب‌وکارها مجموعاً دچار ضرر بیش از 62 میلیاردی می‌شوند.

کسی حواسش هست؟ شما حواستان هست؟ گوش می‌کنید؟

پس مشکلی وجود دارد که هرساله 62 میلیارد دلار ضرر می‌رساند. یکی از جنبه‌های بسیار ساده ولی درعین‌حال مهم‌ترین بخش خدمات‌رسانی به مشتریان که خیلی دست‌کم گرفته می‌شود، فقط گوش دادن به مشتریان است.

تمام کسب‌وکارها ادعای برخورداری از خدمات مشتریان قوی را دارند ولی کمتر موفق به انجام این کار می‌شوند. اگر بتوانید مهارت‌های این ویدان را یاد بگیرید و به کار ببرید، یک سر و گردن از بقیه‌ی رقبای خود بالاتر هستید.

نوآه فلمینگ کارشناس استراتژی مشتریان، مؤلف، سخنران و رئیس شرکت مشاوره فلمینگ، در این ویدان می‌خواهد به شما نحوه‌ی گوش دادن به مشتری و چگونگی قرار گرفتن شما و شرکتتان در رده‌ی کسب‌وکارهایی با خدمات استثنایی را آموزش دهد. او به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های اساسی شنیداری خود را تقویت کنید و چارچوبی را طراحی می‌کند تا طبق آن به موفقیت برسید.

نوآه از مهارت‌های اساسی و اولیه مانند زبان بدن و برقراری روابط دوستانه سخن می‌گوید. او همچنین توضیح می‌دهد که چگونه به مشتری گوش کنیم و خواسته‌های او را بفهمیم و هم‌زمان با پرسیدن سؤال‌های مناسب فرصت‌های شنیداری بیشتری نیز ایجاد کنیم.

اگر به دوره‌های فروشندگی رفته باشید، از مهارت گوش دادن مؤثر صحبت می‌کنند. اگر به کلاس‌های ارتباطات رفته باشید از اهمیت گوش کردن صحیح می‌گویند. اگر به کتب روانشناسی علاقه‌مند باشید، روی هنر گوش دادن درست تمرکز می‌کنند. بنابراین این ویدان برای همه‌ی ما مفید بوده و دیدن آن را به همه‌ی افراد توصیه می‌کنیم!

موضوعات این ویدان عبارت‌اند از:

نحوه‌ی گوش دادن به مشتری، تکنیک‌های گوش دادن برای موفقیت، قطع صحبت و گوش دادن به مشتری،  تأیید و وضوح،  تجویز یک‌راه حل

درس های دوره
  • خوش آمد گویی

  • صحبت کردن را قطع کنید و گوش دهید

  • با سوال پرسیدن ارزش تان را بالا ببرید

  • به راه حل ها گوش دهید

  • لبخند بزنید و از زبان بدن استفاده کنید

  • تایید و وضوح

  • تجویز یک راه‌حل

  • قدم های بعدی

دیدگاه کاربران (5)
  • مریم علی بیگی جمعه 23 تير 1402

    بسیار عالی بود

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    سلام متاسفانه من نمی توانم اپلیکیشن را دانلود کنم

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    براى من که خیلى مفید بود نکات مهم رو یادداشت کردم که بتونم نتیجه بهترى بگیرم

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    آخه مگه داریم دوره به این خوبی؟

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    دوستانی که آیفون دارن میشه راهنمایی کنید چه جور میشه اپلیکیشن را دانلود کرد؟

99٬000تومان
  • 8ویدیو
  • 0فایل
  • 17دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس نوآه فلمینگ
  • تعداد درس‌ها 4 درس
  • زمان دوره 17 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی